Frågor & Svar

Fråga: Jag har en fråga om min månadsfaktura. Vem vänder jag mig till?

Svar: Kontakta Fastum, vårt förvaltningsbolag – ring deras kundtjänst på 90 220.

=============================================================

Fråga: Jag har fått ett mail med min månadsfaktura  från Billecta. Är den från Fastum?

Svar: Ja Fastum anlitar Billecta. 

==============================================================

Fråga: Vad gör jag när en säkring (propp) går sönder?

Svar: I lägenheten finns ett proppskåp - titta i första hand där. Är propparna hela kan det vara propparna i ett centralt elskåp i källaren som gått sönder. Dessa kan du själv kontrollera. I stora tvättstugan finns en nyckel som är märkt "Elrum". I elskåpet finns elmätarna och de har samma beteckning som proppskåpet i lägenheten. Här finns tre proppar för varje lägenhet som du kan byta.

Kom ihåg att hänga tillbaka nyckel till sin plats i tvättstugan !

===============================================================

Fråga: Hur beställer jag extranycklar?

Svar: Beställes av vicevärden Tomas via mail tomas.brfejdern@gmail.com

================================================================